Результати роботи мережі антикорупційних громадських приймалень

18 березня у конференц-залі «Андріївський» готелю «Хрещатик» м. Київ відбувся підсумковий круглий стіл з питань обговорення результатів роботи мережі антикорупційних громадських приймалень.
У роботі круглого столу взяли участь: директор проекту «Гідна Україна» п. Юхані Гросман, заступник директора – п. Любов Паливода, менеджер проект п. Наталія Суходольська, представник організацій – членів мережі антикорупційних громадських приймалень та представники ЗМІ.
З вступним, вітальним словом до присутніх звернулася заступник директора проекту пані Любов Паливода, яка зазначила важливість та корисність роботи мережі антикорупційних громадських приймалень, говорила про перспективи діяльності мережі АГП.
із серпня 2008 року по лютий 2009 року було надано громадянам 6077 безкоштовних консультацій у сфері протидії корупції та надмірної бюрократії; з них: втручання юристів потребували громадяни у 1 309 випадках; обмежилися звичайним консультуванням - 4 288 громадян; 58 справ вирішені у судах, з них 23 на користь клієнта, 16 знаходяться у процесі розгляду.
З усіх наданих громадянам послуг консультантами антикорупційних громадських приймалень на користь громадян вирішено 1 554 справи, 157 – не на користь клієнтів, 2 695 клієнтів займалися самостійно, решта справ знаходиться у процесі вирішення.
Більшість справ стосувалися: порушення прав споживачів житлово-комунальних послуг (38%), роботи адміністративних дозвільних центрів (14%), роботи судів (8%). У середньому 3 % громадян зверталися з питаннями щодо роботи освітніх закладів, органів охорони здоров’я та з земельних питань. Опосередковано вирішення цих справ забезпечує запобігання корупційним схемам на місцевому рівні.
У рамках консультаційної діяльності антикорупційних громадських приймалень консультанти здійснювали виїзди у населені пункти відповідного регіону. Загальна кількість наданих виїзних консультацій становить – 200, загальна кількість населення, охоплена виїзними консультаціями – 3 142 особи.
У мережі антикорупційних громадських приймалень працювало 44 консультанти, які протягом звітного періоду надали консультаційну та юридично допомогу близь 10 000 громадян України. Робота АГП виявила, що найбільше звернень, а відповідно проблем у роботі житлово-комунального господарства на Луганщині, найбільше проблем з земельних питань турбують громадян Львівщини та Закарпаття, а також сільських районів Харківщини. Найчастіше (57%) звертаються громадяни старші сорока років, які працюють, і переважно (60%) послугами антикорупційних громадських приймалень користуються жінки.
На Львівщині координує роботу громадської приймальні у конфліктах з органами влади Центр громадської адвокатури.
Версія для друку
Лінк на e-mail







